Termékajánló
Gyakran Ismételt Kérdések
A gördülékeny vásárlást szolgáló általános információk
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Garanciával kapcsolatos kérdések
Megközelíthetőséggel kapcsolatos kérdések
Szállítással kapcsolatos kérdések
Vidéki üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
Webshoppal kapcsolatos kérdések
Egyéb kérdések
Lehet kártyával vagy átutalással fizetni?
Üzletünkben kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség, átutalásra és bankkártyás fizetésre nincsen mód.
Hová forduljak garanciális problémával?
Garanciális probléma esetén a készüléket a jótállási papírral együtt üzletünkbe kell visszahozni. A termékekre garanciát mi vállalunk.
Hány nap a szervizelési idő?
A készülékek szervízelési ideje a készülék problémájától függően változik. A termék átvételekor kollegánk rögzíti a Vásárló elérhetőségét és amint a készülék boltunkba érkezik, azonnal telefonálunk.
Szervizelés ideje alatt tudnak biztosítani cserekészüléket?
Szervizelés ideje alatt cserekészüléket nem tudunk biztosítani.
Megközelíthető az üzlet BKV-val?
Budafoki úti üzletünk a Budafoki út - Hengermalom út kereszteződésnél, az OMV kúttal szemben található. Megközelíthető 33-as, 133-as, valamint 103-as busszal. Közeli megállók: Kelenföldi Erőmű, Hengermalom út.
Van parkolási lehetőség az üzletek környékén?
Üzleteink előtt ingyenes parkolási lehetőség van.
Van házhozszállítás? Mennyibe kerül?
A kiszállítás ára országosan, csomagszámtól függetlenül 2.000 Ft - 15.000 Ft között terjed. Termékeinket futárszolgálat kézbesíti, melynek költségei a Vásárlót terhelik. Nagyobb készülékek (pl. hűtőszekrények) esetén a kiszállítás ára emelkedhet. A kiszállítás díjának további részleteiről telefonon tudunk felvilágosítást adni.
Hány nap alatt szállítják házhoz a terméket?
A készülékek kézbesítésének teljesítése igény szerint történik. Boltunkban megvásárolt termékek házhozszállításának részleteit üzletünkben tudják megbeszélni. Internetes megrendelés esetén a rendelés rögzítése és a termék raktárról való beszállítása néhány napot igénybe vehet. Belföldi szállítás esetén a csomag a futárnak történő átadás után 3-5 munkanapon belül érkezik. Az érkezés időpontjának egyeztetése végett a futár minden esetben telefonál.
Az új termék kiszállításakor elszállítják a régi készüléket?
Házhozszállítás esetén kérésére régi, működésképtelen készülékét futárunk díjmentesen elszállítja.
Van lehetőség a termék átvételére vidéki üzleteikben?
Ha az Ön által kiválasztott készülék csak egyik boltunkban van raktáron, de Önnek kedvezőbb lenne valamely másik boltunkban átvenni, kérésére 1-2 héten belül átszállítjuk a terméket.
Mit jelent az, hogy "Jelenleg nincs raktáron"?
"Jelenleg nincs raktáron" jelentése: Az adott termék elfogyott, így nem rendelhető. Reménykedünk benne, hogy hamarosan újra érkezik belőle. Ha újra rendelhetővé válik, weblapunkon jelezzük.
Mit jelent az, hogy "Üzletünkben személyesen vásárolható"?
A termék szépséghibás lehet, ezért interneten nem rendelhető. A házhozszállítást ez nem akadályozza, de a készülék vagy személyes vagy telefonos egyeztetés után vásárolható csak meg.
Mit jelent az, hogy "Üzletünkben raktáron"?
A készülékből van a boltunkban, raktárunkban vagy vidéki üzleteinkben.
Ha a weblap szerint a készülékből van raktáron, ténylegesen megvásárolható?
Weblapunkat napi rendszerességgel frissítjük, igyekszünk minden változást azonnal feltüntetni. Az esetek többségében weblapunk a valós helyzetet tükrözi, azonban készletünk gyors változása és a típusok változó darabszáma miatt előfordulhat, hogy a weblapon feltüntetett készletinformáció nem fedi a valóságot. A félreértések elkerülése végett érdemes vásárlás előtt a terméklapon feltüntetett telefonszámon érdeklődni!
Vesznek be használt készülékeket?
Sem haszált, sem új készülékeket nem veszünk be!
Vállalnak szervizelést?
A garancia lejárta után is vállalunk szervizelést, de kizárólag a nálunk vásárolt termékekre.