Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Üzletünkben kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség, átutalásra és bankkártyás fizetésre nincsen mód.
Garanciával kapcsolatos kérdések
Garanciális probléma esetén a készüléket a jótállási papírral együtt üzletünkbe kell visszahozni. A termékekre garanciát mi vállalunk.
A készülékek szervízelési ideje a készülék problémájától függően változik. A termék átvételekor kollegánk rögzíti a Vásárló elérhetőségét és amint a készülék boltunkba érkezik, azonnal telefonálunk.
Szervizelés ideje alatt cserekészüléket nem tudunk biztosítani.
Megközelíthetőséggel kapcsolatos kérdések
Budafoki úti üzletünk a Budafoki út - Hengermalom út kereszteződésnél, az OMV kúttal szemben található. Megközelíthető 33-as, 133-as, valamint 103-as busszal. Közeli megállók: Kelenföldi Erőmű, Hengermalom út.
Üzleteink előtt ingyenes parkolási lehetőség van.
Szállítással kapcsolatos kérdések
A kiszállítás ára országosan, csomagszámtól függetlenül 2.000 Ft - 15.000 Ft között terjed. Termékeinket futárszolgálat kézbesíti, melynek költségei a Vásárlót terhelik. Nagyobb készülékek (pl. hűtőszekrények) esetén a kiszállítás ára emelkedhet. A kiszállítás díjának további részleteiről telefonon tudunk felvilágosítást adni.
A készülékek kézbesítésének teljesítése igény szerint történik. Boltunkban megvásárolt termékek házhozszállításának részleteit üzletünkben tudják megbeszélni. Internetes megrendelés esetén a rendelés rögzítése és a termék raktárról való beszállítása néhány napot igénybe vehet. Belföldi szállítás esetén a csomag a futárnak történő átadás után 3-5 munkanapon belül érkezik. Az érkezés időpontjának egyeztetése végett a futár minden esetben telefonál.
Házhozszállítás esetén kérésére régi, működésképtelen készülékét futárunk díjmentesen elszállítja.
Vidéki üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
Ha az Ön által kiválasztott készülék csak egyik boltunkban van raktáron, de Önnek kedvezőbb lenne valamely másik boltunkban átvenni, kérésére 1-2 héten belül átszállítjuk a terméket.
Webshoppal kapcsolatos kérdések
"Jelenleg nincs raktáron" jelentése: Az adott termék elfogyott, így nem rendelhető. Reménykedünk benne, hogy hamarosan újra érkezik belőle. Ha újra rendelhetővé válik, weblapunkon jelezzük.
A termék szépséghibás lehet, ezért interneten nem rendelhető. A házhozszállítást ez nem akadályozza, de a készülék vagy személyes vagy telefonos egyeztetés után vásárolható csak meg.
A készülékből van a boltunkban, raktárunkban vagy vidéki üzleteinkben.
Weblapunkat napi rendszerességgel frissítjük, igyekszünk minden változást azonnal feltüntetni. Az esetek többségében weblapunk a valós helyzetet tükrözi, azonban készletünk gyors változása és a típusok változó darabszáma miatt előfordulhat, hogy a weblapon feltüntetett készletinformáció nem fedi a valóságot. A félreértések elkerülése végett érdemes vásárlás előtt a terméklapon feltüntetett telefonszámon érdeklődni!
Egyéb kérdések
Sem haszált, sem új készülékeket nem veszünk be!
A garancia lejárta után is vállalunk szervizelést, de kizárólag a nálunk vásárolt termékekre.